VVV & destinatiemarketing

Als gastheer vertegenwoordigt de VVV de belangen van het bedrijfsleven en de overheid. Zij hebben baat bij de ontwikkeling en bevordering van toerisme, recreatie en activiteiten op het gebied van vrijetijdsbesteding. Vanwege het economische belang en als draagvlak voor maatschappelijke functies. Juist als gastheer, die in direct contact staat met de klant, kan de VVV bedrijfsleven en overheden goed adviseren.

VVV met stip op 1

Verschillende onderzoeken de afgelopen jaren tonen aan dat de VVV een zeer sterk en relevant merk op de vrijetijdsmarkt is.…

Lees meer

VVV anno nu

Persoonlijk multimediale dienstverlening De maatschappij verandert in hoog tempo en de VVV verandert mee. Met nieuwe producten en diensten spelen…

Lees meer

VVV & destinatiemarketing

Op 22 februari 1885 werd in café Walram in het Zuid-Limburgse Valkenburg de eerste VVV opgericht. Een aantal ondernemers zocht…

Lees meer

Landelijke distributiekanalen

VVV investeert volop in ICT-oplossingen. Dankzij de Nationale Databank voor Toerisme Recreatie en Cultuur (NDTRC) is de VVV in staat…

Lees meer

VVV licentie

Samen met VVV- en destinatie marketing organisaties (DMO’s) in het land heeft VVV Nederland een samenwerkingsmodel ontwikkeld, de VVV Licentie.…

Lees meer

Kennisnetwerk en Destinatie Nederland

Samen met VVV- en destinatie marketing organisaties (DMO’s) heeft VVV Nederland een kennis- en informatieplatform opgezet; Kennisnetwerk Destinatie Nederland, hét…

Lees meer