VVV anno nu

Persoonlijk multimediale dienstverlening

De maatschappij verandert in hoog tempo en de VVV verandert mee. Met nieuwe producten en diensten spelen we in op de moderne behoeften van de consument. Daar waar en wanneer hij behoefte heeft aan informatie verzorgen we dit. In een fysieke VVV-vestiging , bij een VVV Informatiepunt of bij een digitale VVV i-punt. We brengen de informatie bij hem thuis via internet of we informeren hem hier en nu via de app. De mogelijkheden zijn eindeloos en de VVV is er klaar voor. Wat hier ten allen tijde overeind blijft, is de kwaliteit van onze dienstverlening. Want alle VVV-medewerkers worden continue getraind in het herkennen en beantwoorden van de vrijetijdsbehoefte van onze gasten.

Kwaliteit en inspiratie

In Nederland zijn momenteel 79 (was 76) destinatiemarketingorganisaties als VVV licentiepartner aangesloten bij VVV Nederland. Zij zetten de bestemming op de kaart en promoten deze actief. Het leveren van kwaliteitsinformatie onder het bekende en sterk gewaardeerde VVV-merk is een belangrijk onderdeel van het destinatiemarketingproces. De bij VVV Nederland aangesloten organisaties voldoen alle aan de kwaliteitseisen die VVV Nederland stelt.

Overzicht VVV’s

Samen exploiteren de VVV licentiepartners 166 VVV-vestigingen, 186 VVV-agentschappen en 80 VVV i-punten (per januari 2016).