VVV trotse Hoofdsponsor Uitmarkt 2016

Ook dit jaar is VVV Nederland hoofdsponsor van de Uitmarkt die morgenavond in Amsterdam begint. De Uitmarkt is de landelijke opening van het culturele seizoen en het grootste en bekendste gratis culturele festival van Nederland.

Met het hoofsponsorschap van de Uitmarkt verbindt VVV Nederland net als in 2014 en 2015 het VVV-merk met het thema cultuur/uitgaan, een belangrijk onderdeel van de vrijetijdbesteding van de Nederlandse consument.

VVV ook sterk in cultuur

De VVV Cadeaubon staat volgens het “Cultuursector Merkenonderzoek Nederland 2016” steevast in de absolute top van de sterkste cultuurmerken van Nederland. Dit jaar op de tweede plek en in 2015 zelfs op nummer één. Jaarlijks worden er maar liefst ruim 8,5 miljoen VVV Cadeaubonnen cadeau gedaan. Duizenden mensen besteden hun VVV Cadeaubon onder meer aan een bezoek aan een concert of (theater) voorstelling. Naast de VVV Cadeaubon heeft VVV Nederland ook de VVV Giftcard op de markt gebracht. Deze nieuwe cadeaukaart is alleen online te besteden en één van de acceptanten is de Nationale Theaterkassa.

Speciale Uitmarkt actiepersbericht-uitmarktactie

Om de landelijke start van het Culturele seizoen te vieren heeft VVV Nederland samen met de Nationale Theaterkassa een speciale actie georganiseerd. Bestel je theaterkaarten op www.ntk.nl dan ontvang je bij betaling met de VVV Giftkaart €5,- korting. Zo wordt het nog leuker om een voorstelling te gaan bezoeken! De actie loopt van 26 augustus tot en met 30 september 2016. Meer informatie is te vinden op https://www.vvvcadeaubonnen.nl/ntk

VVV Nederland is marktleider van cadeaubonnen en -kaarten en de licentiegever van het VVV merk en de netwerkorganisatie van de Destinatiemarketing (DMO)/VVV organisaties in Nederland. We zorgen voor geef- en winkelplezier bij de consument en we stimuleren de lokale en regionale economie door de omzet bij Retail, horeca en de vrijetijdssector.